Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

  ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ


"Δημιουργία Παρουσίασης με θέμα Cartoon - Κινούμενα Σχέδια" 

Δημιουργία ψηφιακής ιστορίας (3ο μάθημα)
  • Άνοιγμα PowerPoint από τον υπολογιστή
    • Έναρξη
    • Microsoft Office
    • Microsoft PowerPoint
  • Πληκτρολόγηση Κειμένου στον Τίτλο
  • Πληκτρολόγηση Κειμένου στον Υπότιτλο
  • Εισαγωγή Σχήματος
    • Καρτέλα Εισαγωγή
    • Σχήματα
    • Κατηγορία Αστέρια και Λάβαρα: Έκρηξη 1
    • Σχηματισμός του σχήματος με το ποντίκι
    • Δεξί Click στο σχήμα, Επεξεργασία Κειμένου
    • Πληκτρολόγηση Κειμένου μέσα στο Σχήμα
    • Επιλογή του Κειμένου
    • Καρτέλα Κεντρική
    • Χρώμα Γραμματοσειράς
    • Καρτέλα Εισαγωγή
    • Σχήματα από την Κατηγορία Επεξηγήσεις
Προετοιμασία για την άσκηση Σελ. 3 και Σελ. 4 του βιβλίου TechnoToon

Σημείωση
Παρακαλούνται οι μαθητές να έχουν τα βιβλία της Πληροφορικής μέσα στη σχολική τους τσάντα ή στο προσωπικό τους ράφι στην τάξη.






Ημερολόγιο 24-10-2022

 Για αύριο έχουμε:

Γλώσσα:

  • Ανάγνωση στη σελίδα 40  του Β.Μ.
  • Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία: Είχε λίγα οπωροφόρα...που έχετε δει.
  • Φυλλάδιο 23
Μαθηματικά:
  • Φυλλάδιο 22

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022

Ημερολόγιο 21-10-2022

 Για τη Δευτέρα έχουμε:

Γλώσσα:

  • Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία στο Τ.Ε., σελ. 31: Ο Αντώνης είναι...το πιο μελαχρινό.
  • Φυλλάδιο 22
Μαθηματικά:
  • Φυλλάδιο 21
Το σαββατοκύριακο μπορείτε να διαβάσετε το μάθημα της Ιστορίας: "Το ελάφι με τα χρυσά κέρατα, οι Στυμφαλίδες όρνιθες, οι στάβλοι του Αυγεία"

*Τη Δευτέρα όσοι μαθητές έχουν τον κίτρινο φάκελο με τα τεστάκια στο σπίτι, να τον έχουν μαζί στην τσάντα.

Καλό Σαββατοκύριακο!

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022

Ημερολόγιο 20-10-2022

Για αύριο έχουμε:

Μαθηματικά:

  • Φυλλάδιο 19
Ιστορία:
  • Β.Μ.,σελ. 28, "Η Λερναία Ύδρα και ο κάπρος του Ερύμανθου"
*Αύριο να υπάρχει στην τσάντα και το Τ.Ε. της Γλώσσας.
* Όσοι μαθητές δεν είχαν στο σχολείο τον κίτρινο φάκελο, να τον έχουν στην τσάντα τους για να πάρουν τα τεστάκια τους!

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022

Ημερολόγιο 19-10-2022

Σήμερα γράψαμε τη 2η Παραγωγή γραπτού λόγου, με θέμα: "Το αγαπημένο μου παιχνίδι".

Για αύριο έχουμε:

Γλώσσα:

  • Την ίδια Ανάγνωση που είχαμε χθες
  • Φυλλάδιο 21
Μαθηματικά:
  • Φυλλάδιο 18
Αύριο θα χρειαστούμε το βιβλίο της Ιστορίας, καθώς λόγω πρόβας για την παρέλαση, δεν προλάβαμε να προχωρήσουμε.

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022

Ημερολόγιο 18-10-2022

Για αύριο έχουμε:

Γλώσσα:

  • Ανάγνωση, σελ. 36-37 (Όταν τελειώσαμε... της Μαργαρίτας)
  • Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία, σελ. 36 (Δεκάδες πολύχρωμα γραμματόσημα... στον καθένα")
  • Φυλλάδιο 20
Ιστορία:
  • Β.Μ., σελ. 26 (Το λιοντάρι της Νεμέας)

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ


"Δημιουργία της 1ης μας Παρουσίασης" 

Δημιουργία ψηφιακής ιστορίας (2ο μάθημα)
  • Άνοιγμα Browser (Google Chrome)
  • Σύνδεση στο Gmail 
  • Σύνδεση στο προσωπικό e-mail
  • Εισαγωγή στην εκπαιδευτική πλατφόρμα
  • Άνοιγμα παρουσίασης "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ"
  • Επιλογή Κειμένου
  • Προσθήκη Εφέ Κίνησης σε κείμενο
  • Αποσύνδεση λογαριασμού

Σημείωση
Παρακαλούνται οι μαθητές να έχουν τα βιβλία της Πληροφορικής μέσα στη σχολική τους τσάντα ή στο προσωπικό τους ράφι στην τάξη.



Ημερολόγιο 17-10-2022

Για αύριο έχουμε:

Γλώσσα:

  • Ανάγνωση, σελ. 36: Κάποιο απόγευμα...χαρούμενα πρόσωπά μας...
  • Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία, σελ. 36: Μας περιποιόταν...χαρούμενα πρόσωπά μας...
  • Φυλλάδιο 19
Δεν έχουμε φυλλάδιο Μαθηματικών για αύριο.

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Ημερολόγιο 14-10-2022


Για τη Δευτέρα έχουμε:

Γλώσσα

  • Ανάγνωση στο Β.Μ., σελ. 33: Η Αργυρώ λύνει σωστά την άσκηση... ένα παιδάκι σαν κι εσένα
  • Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία από το Β.Μ., σελ 33: Η Αργυρώ το σκοτάδι...για να κοιμηθεί.
  • Φυλλάδιο 18
Μαθηματικά:
  • Φυλλάδιο 17
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022

Ημερολόγιο 13-10-2022

Για αύριο έχουμε:

Μαθηματικά:

  • Φυλλάδιο 16
Ιστορία:

  • Μαθαίνω καλά την Γέννηση του Ηρακλή, σελ.23 
**Στο ράφι πρέπει να υπάρχουν: το πράσινο, το κόκκινο, το πρόχειρο τετράδιο και η παραγωγή γραπτού λόγου