Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Για αύριο:

Γλώσσα:

  • ορθογραφία: "Όμως η δουλειά στο ραφτάδικο ήταν σκληρή και το αφεντικό δε χωράτευε."
  • Γραμματική σελ. 83, μαθαίνω τα ρήματα σε -αβω
Μαθηματικά:
  • άσκηση 5-6 σελίδα 11 (λεπτό)

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Για αύριο:

Γλώσσα:

  • ανάγνωση: "Τα ταξίδια του παππού μου" σελ.8
  • ορθογραφία: ασκ. 7-8 σελ. 10
  • κλίνω τα ρήματα ράβω, φεύγω σε Παρατατικό και Αόριστο
  • αντιγραφή: "Δεν άργησε να 'ρθει αυτή η ώρα...... Έτσι μου είπε"

Μαθηματικά:
  • άσκηση 4 σελίδα 45 (λεπτό)

Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Για 23/3

Γλώσσα:
Βρίσκω πληροφορίες για την  επανάσταση του 1821 (πώς ξεκίνησε και από ποιους)

Μαθηματικά:
Τα δύο προβλήματα στο τετράδιο

Ιστορία:
Επανάληψη τον Τρωικό Πόλεμο (την Τρίτη τεστ)

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Για 18/3

Γλώσσα:
ορθογραφία: λέξεις σελ. 71 χοντρό
αντιγραφή: λέξεις σελ 71 (Χ1)
ανάγνωση: "Έκτακτα μέτρα στη Λιλιπούπολη για το νέφος" (Ανθολόγιο σελ 23)

Ιστορία:
"Στο νησί του Ήλιου, στο νησί της Καλυψώς και στο νησί των Φαιάκων" (αναγν. Χ5)

Στο νησί των Φαιάκων

Λιλιπούπολη

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Για 9/3

Γλώσσα


  • κλίνω τα επίθετα νόστιμος-η-ο, εύκολος-η-ο
Μαθηματικά

  • κάνω τις πράξεις του τετραδίου κάθετα

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Τι έχουμε για αύριο:

Γλώσσα:

  • ορθογραφία: ασκήσεις 8-9 σελίδα 63
  • αντιγραφή: (Χ2) την τελευταία παράγραφο του κειμένου
  • κλίνω τα ρήματα σκάβω, σχεδιάζω σε όλους τους χρόνους
:Μαθηματικά:

  • άσκηση 5 σελίδα 33 (λεπτό)
Όσοι έχουν παραγγείλει στολή για την 25η Μαρτίου, παρακαλούνται να καταβάλουν 27 ευρώ

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Για αύριο:

ΓΛΩΣΣΑ

Κάναμε: Την άσκηση σελίδα 53-54 στο βιβλίο του μαθητή (χοντρό)
Τη Δευτέρα επαναληπτικό τεστ στις σελίδες 34-54.
Ξανακοιτάμε όλες τις ορθογραφίες, τους χρόνους των ρημάτων, προστακτική και επαυξημένες προτάσεις.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε: Τις ασκήσεις 2,3,5,6 σελίδες 26-27 στο τετράδιο εργασιών (λεπτό)

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Επαναληπτικό Μαθηματικών







1. Συμπληρώνω τις λέξεις Παρονομαστής, Αριθμητής, Κλασματική γραμμή.

           
                                                  


 
          ……………………………………..
          ……………………………………..
          ……………………………………..






2. Αντιστοιχίζω.



Αριθμητής


 
Πόσα ίσα μέρη χωρίζουμε
Παρονομαστής


 
Πόσα ίσα μέρη παίρνουμε



3. Τι μέρος έχει φαγωθεί;
(Γράφω την απάντησή μου με λόγια)
……………………………………………………………………………………………………………








……………………………………………………………………………………………………………












4. Συμπληρώνω τον πίνακα.

Δύο τρίτα
Κυκλώνω
Χρωματίζω
Γράφω το κλάσμα











________
Τέσσερα όγδοα

Κυκλώνω

Χρωματίζω

Γράφω το κλάσμα









________
Τρία πέμπτα

Κυκλώνω

Χρωματίζω

Γράφω το κλάσμα











________
Εφτά δέκατα

Κυκλώνω

Χρωματίζω

Γράφω το κλάσμα




________