Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Επαναληπτικό Μαθηματικών







1. Συμπληρώνω τις λέξεις Παρονομαστής, Αριθμητής, Κλασματική γραμμή.

           
                                                  


 
          ……………………………………..
          ……………………………………..
          ……………………………………..






2. Αντιστοιχίζω.



Αριθμητής


 
Πόσα ίσα μέρη χωρίζουμε
Παρονομαστής


 
Πόσα ίσα μέρη παίρνουμε



3. Τι μέρος έχει φαγωθεί;
(Γράφω την απάντησή μου με λόγια)
……………………………………………………………………………………………………………








……………………………………………………………………………………………………………












4. Συμπληρώνω τον πίνακα.

Δύο τρίτα
Κυκλώνω
Χρωματίζω
Γράφω το κλάσμα











________
Τέσσερα όγδοα

Κυκλώνω

Χρωματίζω

Γράφω το κλάσμα









________
Τρία πέμπτα

Κυκλώνω

Χρωματίζω

Γράφω το κλάσμα











________
Εφτά δέκατα

Κυκλώνω

Χρωματίζω

Γράφω το κλάσμα




________

Επαναληπτικό Γλώσσας










1. Να μεταφέρετε τις προτάσεις στον Παρατατικό και τον Αόριστο.


Ενεστώτας: Η Εύα ποτίζει τα λουλούδια.
Παρατατικός: Η Εύα …………………………………………… τα λουλούδια.
Αόριστος: Η Εύα…………………………………………… τα λουλούδι

Ενεστώτας: Τα παιδιά γράφουν στο τετράδιο.
Παρατατικός: Τα παιδιά ………………………… στο τετράδιο.
Αόριστος: Τα παιδιά ………………………… στο τετράδιο.

Ενεστώτας: Ο Στέλιος κι ο Νικόλας διαβάζουν το μάθημα.
Παρατατικός: Ο Στέλιος κι ο Νικόλας ……………………… το μάθημα.
Αόριστος: Ο Στέλιος κι ο Νικόλας ……………………… το μάθημα.

Ενεστώτας: Τα παιδιά σβήνουν τη φωτιά.
Παρατατικός: Τα παιδιά ………………………….τη φωτιά.
Αόριστος: Τα παιδιά ………………………….τη φωτιά.


2. Συμπληρώστε στον Αόριστο.
Χτες δεν ……………….(πηγαίνω) σχολείο.
………….(είμαι) άρρωστος και ………………………(έρχομαι) ο γιατρός σπίτι.
Μου ………… (λέω) να …………………….(μένω) τρεις μέρες στο κρεβάτι και έτσι δεν ………………..(βλέπω) τους συμμαθητές μου.
Η μαμά μου ……………. (φτιάχνω) γάλα. Στην αρχή δεν ήθελα, αλλά τελικά …………… (πίνω) δύο ποτήρια.


3. Τις παρακάτω φράσεις να τις χωρίσετε σε κυριολεξίες και μεταφορές



(τρυφερά λόγια, βράχος ασάλευτος, γυρίζω τα φύλλα του βιβλίου, πίστη ασάλευτη, τρυφερά χόρτα, γυρίζω τη συζήτηση στο αστείο, το βάζο είναι ραγισμένο, από τα βάσανα ράγισε η καρδιά του)



Κυριολεξίες
Μεταφορές


















4. Να γράψετε το συγκριτικό βαθμό των επιθέτων περιφραστικά και μονολεκτικά


Θετικός βαθμός
Συγκριτικός βαθμός
Περιφραστικά
Μονολεκτικά
σοφός
πιο σοφός
σοφότερος
μακρύς




καλή




δυνατός




βαρύ







5. Να γράψετε τα αρκτικόλεξα.


Δ.Ε.Η. .........................................................................................................................................................................................................
Ι.Κ.Α..............................................................................................................................................................................................................
Ο.Σ.Φ.Π..........................................................................................................................................................................................................
Ο.Τ.Ε...............................................................................................................................................................................................................


Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Ασκήσεις για το Σαββατοκύριακο.

Γράψτε μια έκθεση με θέμα: "Πώς πέρασα στις διακοπές των Χριστουγέννων."

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Για όσα παιδιά άφησαν το Ανθολόγιο στο σχολείο σήμερα, εδώ θα βρουν το βιβλίο..

http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Για αύριο:

Γλώσσα:
  • σελίδα 83 στο Βιβλίο του μαθητή (χοντρό)
  • αντιγραφή 2 φορές την 1η παράγραφο του πρώτου κειμένου
  • ορθογραφία: "Εικόνα χωρίς ήχο....που δυνάμωνε συνέχεια"
  • τις ασκήσεις 3-6 σελίδα 37-38 στο τετράδιο εργασιών (λεπτό)

Μαθηματικά:
  • άσκηση 2 σελίδα 38 στο Βιβλίο του μαθητή (χοντρό)
  • άσκηση 2,3,5 σελίδα 34 στο τετράδιο εργασιών (λεπτό)
  • στο τετράδιο Μαθηματικών κάνω τις πράξεις
65+34  723+92  35-29  64-28  48Χ8  75Χ7  38Χ4  49:7  15:3  28:6

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Τη Δευτέρα γράφουμε τεστ!

Έχουμε επανάληψη:
  • Από το βιβλίο του μαθητή (χοντρό) της Γλώσσας έχουμε επανάληψη τις σελίδες 28-42 και 86-87 (ορθογραφίες και γραμματικά φαινόμενα).
  • Από το φυλλάδιο Γραμματικής, τα επίθετα (τα υπογραμμισμένα), τα βοηθητικά ρήματα είμαι και έχω, ενεργητική και παθητική φωνή ρημάτων και τη γενική πτώση (π.χ. το βιβλίο του μαθητή).
 Δεν χρειάζεται να πιεστείτε, έχετε αρκετές μέρες μπροστά σας !!
Καλό διάβασμα!!

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Για αύριο έχουμε..

Στη Γλώσσα,
  • ασκήσεις 1,2,3 σελίδα 35 στη Γραμματική
  • ασκήσεις 1 και 5 σελίδα 25 στο τετράδιο εργασιών (λεπτό)

Στην Ιστορία,
  • 5 φορές ανάγνωση το σχεδιάγραμμα του μαθήματος 3 "Ο Ηρακλής και η Λερναία Ύδρα"

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Για αύριο έχουμε:

ΓΛΩΣΣΑ:
  • Στο φυλλάδιο Γραμματικής τον πίνακα με τα βοηθητικά ρήματα έχω και είμαι ορθογραφία και 2 φορές αντιγραφή.
  • Φωτοτυπία.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
  • Φωτοτυπία.