Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022

Ημερολόγιο 1/12/2022


Καλό μήνα!

Σήμερα κάναμε:

Γλώσσα:
  • Β.Μ., σελ. 70-71
Μαθηματικά:
  • Β.Μ., κεφάλαιο 19, Προβλήματα.

Για αύριο έχουμε:

Μαθηματικά:
  • Φυλλάδιο 38
Ιστορία:
  • Β.Μ., σελ. 52, Πελίας και Ιάσονας


Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022

Ημερολόγιο 30/11/2022

Για αύριο έχουμε:

Γλώσσα:
*Ανάγνωση από το Β.Μ., σελ. 68-69
*Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία από τη σελ. 68 του Β.Μ.
* Φυλλάδιο 40

Μαθηματικά:
*Φυλλάδιο 37

**Αύριο έχουμε στην τσάντα μας και το Β.Μ. της Ιστορίας.

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022

Ημερολόγιο 29/11/2022

Για αύριο έχουμε:

Γλώσσα:
*Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία την πράσινη Πινακίδα στη σελ. 65 (όπως την γράψαμε στην ασκ. 7 στη σελ. 67)
* Φυλλάδιο 39

Ιστορία:
*Μαθαίνω το μάθημα στη σελ. 50 από το Β.Μ.

**Κάνω επανάληψη στην προπαίδεια!

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

  ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ 

                                                    ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ



Εργασίες Βιβλίου TechnoKids TechnoTOON Σελ.: 11 & 12


1)Εφαρμογή Φόντου σε διαφάνεια
  • Άνοιγμα PowerPoint
  • Δημιουργία Κενής Παρουσίασης
  • Πληκτρολόγηση κειμένου στον τίτλο και στον υπότιτλο
  • Καρτέλα Σχέδιο - Σχεδίαση 
  • Μορφοποίηση Φόντου - Στυλ Φόντου
  • Συμπαγές Γέμισμα 
  • Γέμισμα με Διαβαθμίσεις
  • Γέμισμα Εικόνας 
  • Γέμισμα με Μοτίβο

2)Μορφοποίηση Πλαισίου Κειμένου

  • Επιλέγουμε το πλαίσιο 
  • Καρτέλα Μορφοποίηση
  • Γέμισμα 
  • Συμπαγές 
  • Διαβαθμίσεις 
  • Εικόνας 
  • Μοτίβο


Ημερολόγιο 28/11/2022

Για αύριο έχουμε:

Γλώσσα:
* Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία: σελ. 65 στο Β.Μ.: "Σ' ένα σημείο το οικόπεδο...τ' απάνω τους." και στο Τ.Ε., σελ 47 απ' έξω τις 5 εξαιρέσεις των ουδέτερων και τις 3 εξαιρέσεις των ρημάτων.
* Ανάγνωση τις σελίδες 64-65 στο Β.Μ.
*Φυλλάδιο 38

Μαθηματικά:
*Φυλλάδιο 36

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022

Ημερολόγιο 25-11-2022

Σήμερα κάναμε:

Μαθηματικά:
  • Στο Β.Μ., από το κεφάλαιο 18 μόνο τη σελ. 50 
  • Στο πράσινο τετράδιο πρόβλημα και δοκιμές πολλαπλασιασμού
Ιστορία:
  • "Ο Φρίξος, η Έλλη και το χρυσόμαλλο δέρας", σελ. 50
Για Δευτέρα έχουμε:

Γλώσσα:
  • Φυλλάδιο 37
  • Ανάγνωση από το Ανθολόγιο, σελ. 28 

  • Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία: Και τούτο γιατί...με αστροφεγγιά., σελ. 28
  • Φυλλάδιο 37
Μαθηματικά:
  • Φυλλάδιο 34


Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022

Ημερολόγιο 24-11-2022

Σήμερα κάναμε:

Γλώσσα:

  • Ανθολόγιο, "Η χελωνίτσα Καρέττα-Καρέττα και το παλιό Φολκσβάγκεν", σελ. 28-31
Μαθηματικά:
  • Τ.Ε., κεφάλαιο 17, μόνο την άσκηση 3.
  • Στο πράσινο τετράδιο μάθαμε να κάνουμε επαλήθευση πολλαπλασιασμού.
Για αύριο έχουμε:

Μαθηματικά:
  • Φυλλάδιο 34
Ιστορία:
  • Μαθαίνω καλά την επιστροφή του Θησέα στην Αθήνα, σελ. 47
 

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022

Ημερολόγιο 23-11-2022

Για αύριο έχουμε:

Γλώσσα:

  • Ανάγνωση από το Β.Μ. της Μελέτης Περιβάλλοντος, σελ. 13


  • Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία τα επίθετα της σελ. 62, Β.Μ.
  • Φυλλάδιο 36
Μαθηματικά:


  • Φυλλάδιο 33 (το χθεσινό) 

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022

Ημερολόγιο 22-11-2022

 Για αύριο έχουμε:

Γλώσσα:

  • Ανάγνωση στο Τ.Ε., σελ. 44, άσκ.3
  • Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία τις λέξεις της άσκησης 6, σελ. 61
  • Φυλλάδιο 35
Ιστορία:
  • Μαθαίνω καλά τα μαθήματα 1 και 2 του Θησέα, (σελ. 43 και 45)

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ 

                                                    ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ



Άσκηση Βιβλίου TechnoKids TechnoTOON Σελ.: 5 6, 7 


Δημιουργία ψηφιακής ιστορίας 
  • Άνοιγμα Browser (Google Chrome)
  • Σύνδεση στο προσωπικό e-mail
  • Εισαγωγή στην εκπαιδευτική πλατφόρμα Παρουσιάσεων
  • Δημιουργία Κενής Παρουσίασης
  • Πληκτρολόγηση κειμένου στον τίτλο και στον υπότιτλο
  • Επιλογή του Πλαισίου του τίτλου και αλλαγή χρώματος 
  • Προσθήκη νέας διαφάνειας
  • Εισαγωγή Σχήμα
  • Επεξεργασία Σχήματος και πληκτρολόγηση κειμένου

Οι μαθητές επέλεξαν ένα από τα θέματα του βιβλίου και δημιούργησαν μόνοι τους τις πρώτες 2 διαφάνειες, σύμφωνα με τις οδηγίες του βιβλίου! Είναι σε θέση να πραγματοποιούν είσοδο στην πλατφόρμα, να δημιουργούν νέα παρουσίαση, να πληκτρολογούν μέσα σε πλαίσια κειμένου, να αλλάζουν τη μορφή του κειμένου και του φόντου στο πλαίσιο, καθώς και να εισάγουν σχήματα στα οποία πληκτρολογούν κείμενα!